Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Holydiver -ret paladin.

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Holydive
Gäst




Holydiver -ret paladin. Empty
InläggRubrik: Holydiver -ret paladin.   Holydiver -ret paladin. Icon_minitimetis jan 20, 2009 1:00 am

Name: Filip Oveby

Class: Paladin

Age: 17 år fyller dock 18 den 3 april så det är om 2 månader.

Proffesion: Inscription och Herbalist

Current Specc: Just nu så är jag retri speccad för att jag har alltid tyckte om att spela som det och det passar min spel stil.

Are you willing to respecc? yes or no? Ja för fan om ni behöver mig så gör jag det gärna.

Ventrillo: Do you got ventrilo and mic? Will you use them if asked? Jag har den senaste ventrilo mixen med alla möjliga verisioner och har Team Speak om det behövs. Jag har headset med mic också.

contact information: Where can we reach you? Via MSN, mobil eller ingame.

Previous Guilds? Jag började levla min paladin när TBC kom ut när jag dingade 80 så joinade jag UMM. Jag är just nu Gm i guildet Illusion.

Why did you leave your old guilds? Jag ville pröva på något nytt. Jag har alltid spelat PvP sedan wow släpptes och nu är det dags att pröva på PvE.

Why are you applying to Prevail? Jag har hört att ni ska vara ett grymt guild som är samtidigt väldigt serriösa med progress osv.

What can you provide to Prevail as a raider and person? Jag har varit Raid leader i dom andra guildsen och kan nog ställa upp med sånt. Jag tycker att jag själv är en hyfsad raid leader. Jag skulle vilja progressa så mycket som möjligt, jag är alltid förberedd med foodbuffs/Elixirs och flask etc jag läser alltid på tactsen innan en boss om jag känner mig osäker eller riktigt vet vad jag ska göra och jag dubbel checkar oftast så jag känner mig helt säker på att jag gör det jag ska göra.


What do you except about prevail? Ett bra guild med sköna members som vill bli bäst.

Gear: Här har ni min armory link :

Do you know anyone in the guild? Nej det gör jag inte.

Game time? How much do you play each week? Ja du..... Jag kan spela från runt 17:00 till 24:00 i stort sätt varje dag kan stanna uppe senare om det behövs.

/played? How long have you played your char. Har spelat i 64 dagar på Holydiver.

Past experience about raiding? Pretbc and TBC? I pretbc var det bara PvP som gällde på min shaman. Jag vart rank 13 sedan så bestämde jag mig för att levla upp en gnome warrior istället ( fråga mig inte varför ) så jag raidade inte så mkt i pretbc förutom några gånger i MC/ZG och nån gång i AQ20.

I TBC så var jag healer och retri men min paladin. Jag raidade mest Kara/SSC/TK sedan vart det inge mera för att jag kände att PvP vart lite mera instressant igen.

Misc infomation: Anything you want to add that you think we should know about? Jag skulle vilja bara säga att ni gör ett bra jobb med guilden och jag ser ifram emot att spela med er alla.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Holydiver -ret paladin. Empty
InläggRubrik: Sv: Holydiver -ret paladin.   Holydiver -ret paladin. Icon_minitimetis jan 20, 2009 6:37 pm

Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Holydiver -ret paladin. Empty
InläggRubrik: Sv: Holydiver -ret paladin.   Holydiver -ret paladin. Icon_minitimetor jan 22, 2009 11:58 am

Tjena tack för din apply tyvärr så har vi redan 2 st retri paladins och ser inte behovet av en 3;e så detta blir denied. Lycka till
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Holydiver -ret paladin. Empty
InläggRubrik: Sv: Holydiver -ret paladin.   Holydiver -ret paladin. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Holydiver -ret paladin.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Paladin
» Stringrolf - paladin
» Retri paladin
» Retri Paladin
» Prot paladin

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: