Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Silverbar - Moonkin Apply :)

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Silverba
Gäst




Silverbar - Moonkin Apply :) Empty
InläggRubrik: Silverbar - Moonkin Apply :)   Silverbar - Moonkin Apply :) Icon_minitimetis feb 03, 2009 12:05 am

Name: Silverbar

Class: Druid

Age: 17 fyller 18 i mars

Proffesion: Mining och JC, Skillar mining atm, och JC har jag nästan högsta.

Current Specc: Try to give some words about why you like this specc- är speccad 56/0/15. Satt och kollade på lite hemsidor och hittade att det här var en bra specc. Men kan ändra något om nån kommer med nå bättre ofc Smile

Are you willing to respecc? yes or no? Jaa, Men har inte så bra Feral lr Resto gear, Har bara lagt ner tid på mitt moonkin gear.

Ventrillo: Do you got ventrilo and mic? Will you use them if asked? Ofc, Har v2.1 , 2.2 , 2.3 och 3.0.

contact information: Where can we reach you? På Silverbar, spelar mest på han.

Previous Guilds? Dominated på servern Aszune, och Arte Et Animo på Shattered hand.

Why did you leave your old guilds? Dominated Disbanade, så tänkte prova min tur i Arte Et Animo på Shattered hand för att Deimia ( IRL Polare) Spelade i den guilden.

Why are you applying to Prevail? Har hört att ni är en bra guild med skillade personer som är trevliga.

What can you provide to Prevail as a raider and person? Fin DPS i Raidsen, Trevlig som person, Hoppas att ni kan tycka likadant om jag joinar guilden Smile


What do you expect about prevail? Fina och roliga raids med progress , Skillade och vänliga personer som samtidigt är fokuserade.

Gear: Armory link. We are not intrested in your pvp gear.

Do you know anyone in the guild? Deimia , Mardur , Azaýl och så har jag kört Naxxramas med Kandeo, har säkert glömt nån, kommer inte ihåg alla Razz

Game time? How much do you play each week? Kan inte säga exakt, men mellan 5-6timmar när jag inte raidar.

/played? How long have you played your char. 60 dagar på Silverbar, Har några alts som jag har spelat på också.

Past experience about raiding? Pretbc and TBC? Började spela WoW i början av TBC, så han inte raida nått Pre TBC, I TBC har jag tagit allt utom Sunwell.

Misc infomation: Anything you want to add that you think we should know about?
Inget jag kan komma på atm.

Good Luck

Any questions take it ingame (but only important questions)
Till överst på sidan Gå ner
Deimia




Man Antal inlägg : 1
Age : 34
Registration date : 09-02-02

Silverbar - Moonkin Apply :) Empty
InläggRubrik: Sv: Silverbar - Moonkin Apply :)   Silverbar - Moonkin Apply :) Icon_minitimetis feb 03, 2009 12:10 am

Till överst på sidan Gå ner
stroker
Officers
Officers
stroker


Man Antal inlägg : 91
Age : 44
Ort : Stockholm
Registration date : 08-09-27

Silverbar - Moonkin Apply :) Empty
InläggRubrik: Sv: Silverbar - Moonkin Apply :)   Silverbar - Moonkin Apply :) Icon_minitimetis feb 03, 2009 2:24 am

kikar på denna apply under morgondagen
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lineage.se
stroker
Officers
Officers
stroker


Man Antal inlägg : 91
Age : 44
Ort : Stockholm
Registration date : 08-09-27

Silverbar - Moonkin Apply :) Empty
InläggRubrik: Sv: Silverbar - Moonkin Apply :)   Silverbar - Moonkin Apply :) Icon_minitimetis feb 03, 2009 10:13 am

Hur mycket dps gör du? i raids eller på targetdummy
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lineage.se
Silverba
Gäst




Silverbar - Moonkin Apply :) Empty
InläggRubrik: Sv: Silverbar - Moonkin Apply :)   Silverbar - Moonkin Apply :) Icon_minitimetis feb 03, 2009 4:56 pm

Ligger väl runt 3-3,3k DPS på Patchwerk, har inte kollat riktigt hur mkt DPS jag har.
Till överst på sidan Gå ner
stroker
Officers
Officers
stroker


Man Antal inlägg : 91
Age : 44
Ort : Stockholm
Registration date : 08-09-27

Silverbar - Moonkin Apply :) Empty
InläggRubrik: Sv: Silverbar - Moonkin Apply :)   Silverbar - Moonkin Apply :) Icon_minitimeons feb 04, 2009 1:53 pm

ok ikväll så får du ett svar

Mvh
Stroker
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lineage.se
stroker
Officers
Officers
stroker


Man Antal inlägg : 91
Age : 44
Ort : Stockholm
Registration date : 08-09-27

Silverbar - Moonkin Apply :) Empty
InläggRubrik: Sv: Silverbar - Moonkin Apply :)   Silverbar - Moonkin Apply :) Icon_minitimetor feb 05, 2009 2:58 am

kontakta stroker ingame
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lineage.se
stroker
Officers
Officers
stroker


Man Antal inlägg : 91
Age : 44
Ort : Stockholm
Registration date : 08-09-27

Silverbar - Moonkin Apply :) Empty
InläggRubrik: Sv: Silverbar - Moonkin Apply :)   Silverbar - Moonkin Apply :) Icon_minitimefre feb 06, 2009 2:04 am

accepted
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lineage.se
Sponsored content





Silverbar - Moonkin Apply :) Empty
InläggRubrik: Sv: Silverbar - Moonkin Apply :)   Silverbar - Moonkin Apply :) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Silverbar - Moonkin Apply :)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Ny Apply, Mliinz Moonkin Druid!
» Moonkin
» Moonkin druid
» travle moonkin druid
» apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: