Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Mithrandir

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Lexenius




Man Antal inlägg : 2
Age : 34
Registration date : 09-03-21

Mithrandir Empty
InläggRubrik: Mithrandir   Mithrandir Icon_minitimelör mar 21, 2009 5:11 pm

Application template


Name: Mithrandìr

Class: Hunter

Age: 19

Proffesion: Skinning och Leatherworking

Current Specc: Try to give some words about why you like this specc- Jag e Survival just nu, gillar den speccen för att e lättare att göra hög dps i raider vilket gör det hela lättare för både mig å grupen jag e i.

Are you willing to respecc? yes or no? aaa jag respeecar om ni vill.

Ventrillo: Have you got ventrilo and mic? Will you use them if asked? jupp, har vent å mic, och jag använder det gärna i raider å instancer, å annars också, e alltid skoj att snakka med sina guildisar^^.

Contact information: Where can we reach you? ni kan nå mig på msn, å mobilen, kan få mit nummer senare om ni vill.

Previous Guilds? innan Illuminati så var jag ett litet tag i Moon Of Lights, men har varit i Illuminati nu sedan 1 år tillbaka

Why did you leave your old guilds?jag har inte lämnat än, men det är problem med instälda raider å liknande, och jag känner inte att jag kan utveklas mer där, och jag vill progressa lite med mera raider å så.

Why are you applying to Prevail? jag söker hit för att jag har hört att ni är ett riktigt bra raid guild å skoj att spela med, också har jag några IRL kommpisar som e med här också, också för att utveklas som raidare.

What can you provide to Prevail as a raider and as a person? jag kan bidra en bra dps och med en lojal person som är hjälpsam å mogen och skoj att spela med, och ett glat humör så klar=)



What are your expectations about prevail? att komma igång att raida mera och att ha ett skoj guild att spela med, också tror jag att det är roligare at både spela och raida med personer som man känner i IRL också.

Gear: Armory link. We are not intrested in your pvp gear. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Mithrandìr

Do you know anyone in the guild? aaa jag känner Cybele, Dyx, vichi, vunlòl å Bartolòmeus

Game time? How much do you play each week? det är olika, men jag spelar väll ganska ofta, å jag e alltid här när det är raider. men det blir på eftermiddagen efter skolan å på kvällarna, å sen på helgerna så kan jag spela dyngnet runt om det skulle behövas^^

/played? How long have you played your char. jag har spelat 55 dagar och 27 timmar. jag har spelat på denna charen sedan i början av TBC.

Past raiding experiences? Pretbc and TBC? Jag har raidat Black Temple, Gruuls Lair, Tempest Keep, Magtheridons Lair, Karazhan och Zul´Aman

Misc infomation: Anything you want to add that you think we should know about? nee, inte direkt vad jag kan komma på just nu, men jag tycker det hade varit skoj att börja spela med ett riktigt Raidar guild, för jag tyckker de e skoj att raida, å sen tycker jag det skulle vara skoj att spela och raida med kommpisar som jag har IRl också. också håller jag på å farmar lite guld till nya enchants om jag skulle skaffa mig eller vinna nytt gear, för vill ikke att ni ska tro att jag ikke tar raidandet på allvar.

MVH / Mithrandir

Good Luck
Till överst på sidan Gå ner
Cybele

Cybele


Man Antal inlägg : 44
Age : 32
Ort : Klippan
Registration date : 08-12-27

Mithrandir Empty
InläggRubrik: Sv: Mithrandir   Mithrandir Icon_minitimelör mar 21, 2009 7:38 pm

Har spelat med honom sen Wrath kom, har väll en liten bit kvar på gearet men skillsen och engagemanget finns där gott om, han är även en irl så slackar han kan jag dra honom i örat:P
Till överst på sidan Gå ner
http://Existenz.se
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Mithrandir Empty
InläggRubrik: Sv: Mithrandir   Mithrandir Icon_minitimelör mar 21, 2009 9:00 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Mithrand%C3%ACr

tillrättad länk, "ìr" på slutet av din länk fattades
Till överst på sidan Gå ner
Lexenius




Man Antal inlägg : 2
Age : 34
Registration date : 09-03-21

Mithrandir Empty
InläggRubrik: Sv: Mithrandir   Mithrandir Icon_minitimesön mar 22, 2009 2:35 am

okii, sorry
Till överst på sidan Gå ner
stroker
Officers
Officers
stroker


Man Antal inlägg : 91
Age : 44
Ort : Stockholm
Registration date : 08-09-27

Mithrandir Empty
InläggRubrik: Sv: Mithrandir   Mithrandir Icon_minitimemån mar 23, 2009 12:13 pm

Tyvärr så har inte någon hunter plats ledig för tillfället

Mvh
Stroker
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lineage.se
Sponsored content





Mithrandir Empty
InläggRubrik: Sv: Mithrandir   Mithrandir Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Mithrandir
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: