Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Femaré - Holy paladin ( gör om min apply )

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Femaré
Gäst




Femaré - Holy paladin ( gör om min apply ) Empty
InläggRubrik: Femaré - Holy paladin ( gör om min apply )   Femaré - Holy paladin ( gör om min apply ) Icon_minitimemån apr 27, 2009 4:55 pm

Namn: Femaré

Klass: Paladin

Ålder: 16 år

Proffesion: BS 450 / Mining 450

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen- Jag är holy för att jag tycker det är kul att heala

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? Ja

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? Ja, men mick har jag inte. men kan isåfall låna min brors.

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? MSN

Tidigare guilder? Real Strikes Again, Ascendence

Varför lämnade du dina tidigare guilder? Real Strikes Again disbandade och gjordes om till Ascedence. jag lämnade Ascedence för att det kändes som den blev oseriös, ppls kom inte till raiden fast dom hade signat.

Varför ansöker du till Prevail? vill vara med i en trevlig guild med fin progress

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? hjälper gärna till, fokuserad på det jag gör


Vad förväntar du dig av Prevail? gear och att få va med i raids

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear.

Känner du någon i guildet? Nej, det tror jag inte

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? svårt att förklara, ungefär 25-30 timmar

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. 93 dagar

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? kara, gruuls, ZA, SSC, TK, Hyjal, OS, VoA ( inklusive Emalon ), naxx, och en del i ulduar

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till? kan raida från 18.00 till 24.00, och har dual speccat som retri, och har även rätt fint retri gear Smile
( ifall ni inte kan se min armory länk vilket jag inte gjorde när jag tryckte på preview så kan ni kolla på Femaré på wow armory )

Lycka till

Om du har frågor ställ dom ingame (Men bara viktiga frågor)
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Femaré - Holy paladin ( gör om min apply ) Empty
InläggRubrik: Sv: Femaré - Holy paladin ( gör om min apply )   Femaré - Holy paladin ( gör om min apply ) Icon_minitimemån apr 27, 2009 5:24 pm

amen herregud.... bara för att lägga mellan rum på din gamla apply gör inte denna så mycket bättre tyvärr denied.
Till överst på sidan Gå ner
 
Femaré - Holy paladin ( gör om min apply )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Femaré - Holy paladin
» holy paladin
» Holy Paladin I lvl 80
» Kortleken, Holy paladin
» Antarias - Holy Paladin

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: