Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Ehje Human Deat hknight

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Ehje




Man Antal inlägg : 1
Age : 32
Registration date : 09-06-20

Ehje Human Deat hknight Empty
InläggRubrik: Ehje Human Deat hknight   Ehje Human Deat hknight Icon_minitimesön jun 21, 2009 12:14 am

Namn: In-game: Ehje IRL: Gustaf

Klass: Death knight

Ålder: 17

Profession: Skinning/engineering

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen-
Jag är för tillfället guildlös och spelar därför en pvp-specc. Om jag skulle rekryteras till guilden skulle jag spela den DPS-specc ni önskar.

Är du villig att specca om? Ja eller Nej?
Ja, sålänge det är inom DPS. Jag är tyvärr inte intresserad av att ha tanking som mainuppgift men kan givetvis respecca för att tanka under vissa raids om detta skulle vara nödvändigt.

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad?
Absolut, har ventrilo och inga problem att använda min mick.

Kontakt information: Vars kan vi nå dig?
Antingen in-game där jag som sagt heter Ehje på Shattered Hand eller över skype där jag heter beejle.

Tidigare guilder?
Jag har till och från spelat i Norrlands Guld i stort sett hela tiden sedan TBC, med små pauser som då jag transferade till Stormscale en vända för att ta ett exempel. Men har oftast bara vart med som vän och raidat oseriöst förns Wotlk då jag började raida seriöst med NG.

Varför lämnade du dina tidigare guilder?
Jag trivdes i Ng och farmade Naxx25 sedan sent förra året tills för 2 månader sedan då jag bestämde mig för att ta en paus från world of warcraft då jag började tröttna. Det var skönt att ha en paus men nu känns det bra att vara tillbaka och jag vill sätta igång med raidandet igen.

Varför ansöker du till Prevail?
Som sagt är jag sugen på att raida igen och tyvärr har NG splittrats/mergat och jag tyckte att det var dags att se efter en ny guild då mina närmsta vänner från NG inte längre var aktiva. Jag hörde då från två av mina vänner i Prevail att de var mycket nöjda med denna guild och att jag borde försöka komma med här om jag ville böjra med Pve igen.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person?
Jag är envis så jag ger mig inte i första taget och jag lär mig fort.

Vad förväntar du dig av Prevail?
En seriös och rättvis guild där jag kan få ta mig igenom all pve-content tillsammans med duktiga spelare.

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear.
Hade tyvärr pvp-gear på armory atm och har ingen möjlighet att ändra det atm. Men min Pve-gear består av 4/5 t7.5 + andra smådelar från malygos, naxx25 och OS25

Känner du någon i guildet?
Jag känner Cynthia sedan en lång tid tillbaka och jag känner Peritus IRL.

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka?
Nu under sommaren blir det i stort sett minst 4h på vardagarna. Fredag-Lördag brukar det bli mindre men söndagar är jag igång igen.

/played? Hur länge har du spelat din karaktär.
23dagar 12timmar (19dagar 3timmar på denna level). Men detta är ju en dk, har en warrior med 100dagar+, en paladin med 50dagar+ och hade en gammal rogue pre tbc Wink

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC?
I början av PreTBC raidade jag MC men gav mig rätt snabbt och gick över till väldigt slött spelande, slutade lite då och då och det blev inte mer än MC och någon ZG. I TBC däremot raidade jag allt fram till kael och därefter gick jag över till att pvpa på heltid tills Wotlk släpptes.
Till överst på sidan Gå ner
Cynthìa
Officers
Officers
Cynthìa


Man Antal inlägg : 11
Age : 41
Ort : Muppsala
Registration date : 09-04-27

Ehje Human Deat hknight Empty
InläggRubrik: Sv: Ehje Human Deat hknight   Ehje Human Deat hknight Icon_minitimesön jun 21, 2009 12:30 am

Grymt duktig... i sängen. Haha nedå han suger men han e pro gamer. Vi får la se hur det ser ut på DK-fronten.
Till överst på sidan Gå ner
Dolorosa




Man Antal inlägg : 8
Age : 50
Registration date : 09-04-27

Ehje Human Deat hknight Empty
InläggRubrik: Sv: Ehje Human Deat hknight   Ehje Human Deat hknight Icon_minitimeons jun 24, 2009 1:55 pm

Grymt duktig spelare kommer jag ihåg från ng.
söker ni en dk som kan sina saker så rekomenderar jag han.
Till överst på sidan Gå ner
Cynthìa
Officers
Officers
Cynthìa


Man Antal inlägg : 11
Age : 41
Ort : Muppsala
Registration date : 09-04-27

Ehje Human Deat hknight Empty
InläggRubrik: Sv: Ehje Human Deat hknight   Ehje Human Deat hknight Icon_minitimeons jun 24, 2009 2:23 pm

Yes kontakta mig ingame i helgen så kan vi snacka vidare.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ehje Human Deat hknight Empty
InläggRubrik: Sv: Ehje Human Deat hknight   Ehje Human Deat hknight Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Ehje Human Deat hknight
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 80 human deathknight
» Exosism 70 Human warlock
» Bayharbor 80 Human Deathknight
» Sunborn - Human Paladin
» Schteklol 80 human paladin (holy)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: