Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Holy / Shadow Priest -Chif-

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Chif




Man Antal inlägg : 4
Age : 29
Registration date : 09-06-16

Holy / Shadow Priest -Chif- Empty
InläggRubrik: Holy / Shadow Priest -Chif-   Holy / Shadow Priest -Chif- Icon_minitimetor jul 09, 2009 12:20 am

Namn: Felix Härenstam-Nielsen
Klass: Priest

Ålder: 14

Profession:435 Tailoring, 450 mining.

Nuvarande specc: Min spec är Holy (13/58/0) och shadow som dualspec(13/0/58)

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? Jodå, varför inte?

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? Självklart gör jag det.

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? msn / mobil. Om MSN är på så är WoW på. Vet inte om jag vill ge ut mitt mobil nummer, inte än iallafall.

Tidigare guilder?Earthquake och Insanity

Varför lämnade du dina tidigare guilder? Jag lämnade Earthquake för att de var helt enkelt för dåliga. Insanity har jag inte lämnat än eftersom att jag inte vet om jag kommer in i Prevail.

Varför ansöker du till Prevail? För att jag hör från min kompis att ni är riktigt bra och för att jag gillar snabba och clean runs i Ulduar.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? Jag är en glad och rolig person, som kan tillföra bra DPS och healing.

Vad förväntar du dig av Prevail? Att det alltid är 25 pers online till raids och inga whines vid wipes.

Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Chif

Känner du någon i guildet? Jodå, jag känner Gusteauu. Också priest.

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? Spelar så ofta jag kan, nu på sommarlovet är det rätt mycket : ).

/played? Hur länge har du spelat din karaktär? 16 dagar (Recruitade till level 60)

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? Pre TBC Bara Onyxia. TBC allt utom Black Temple och Hyjal.

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till?
Jag tror inte jag har nåt att lägga till förutom det som redan är sagt ovan.
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Holy / Shadow Priest -Chif- Empty
InläggRubrik: Sv: Holy / Shadow Priest -Chif-   Holy / Shadow Priest -Chif- Icon_minitimetor jul 09, 2009 12:38 am

Du har sökt en gång tidigare och vi va inte intresserade då och det har inte ändrats. Tack och Hej
Till överst på sidan Gå ner
 
Holy / Shadow Priest -Chif-
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Chif, Shadow Eller Holy Priest.
» Shadow priest
» Shadow Priest
» Shadow priest apply
» Holy Priest

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: