Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Suikceb - Warrior DPS

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Suikceb




Man Antal inlägg : 1
Age : 32
Registration date : 09-07-21

Suikceb - Warrior DPS Empty
InläggRubrik: Suikceb - Warrior DPS   Suikceb - Warrior DPS Icon_minitimetis jul 21, 2009 6:03 pm

Namn: Suikceb (Mathias)

Klass: Warrior

Ålder:
17

Profession: JC/Mining 450/450 Jag valde JC och Mining dels för perksen samt att jag lätt och snabbt kan tjäna pengar genom att ta en tur genom Sholazar och sedan prospecta skiten.

Nuvarande specc: Mina speccs jag använder är väl de normala cookie-cutter speccsen. För DPS är det 57/14/0 eller 18/53/0. Jag har inga problem att specca om. Jag är gärna sugen på att gå Fury, men har lite problem med det då jag endast har ett två-hands vapen.

Är du villig att specca om?
Ja. Ser det som en självklarhet om det behövs.

Ventrilo: Jag använder Ventrilo dagligen och har inga problem med att använda mikrofonen.

Kontakt information:
Jag är inte inne så ofta för tillfället då jag inte har så mycket att göra, men om ni vill något så går det att kontakta mig via lillmatte@hotmail.com i stort sett hela tiden.

Tidigare guilder? UMM.

Varför lämnade du dina tidigare guilder? UMM hade väldigt stora problem med att ha tillräckligt med folk till raiderna. Folk var oftast väldigt sena och ibland blev det ingen raid alls. Sedan var de inte allt för klyftiga och hade stora problem med bossar såsom Hodir och Thorim. Att de sedan tog in blå-gearat folk var ju inte precis något plus heller.

Varför ansöker du till Prevail?
Jag är sugen på en guild som klarar av att ta hela content och inte bara stanna efter 6-7 bossar. Att komma så långt som till Yogg-Saron verkar vara ett stort problem för många guilder.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? Jag är inne i tid för raids, jag har med mig nödvändiga buff-items såsom flask och mat ifall det behövs. Jag ger alltid 110% och sedan är jag väldigt sugen på att få klara Ulduar innan 3.2 kommer.

Vad förväntar du dig av Prevail? Jag förväntar mig helt enkelt att folk är inne i tid för raider och ger allt de har hela tiden. Att kunna progressa snabbt och kunna gå vidare till t.ex. Hard-Modes i Ulduar.

Gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Suikceb
Angående Leg Enchanten så var det var tomt på Icescale Leg Armors igår så jag tog den blåa för tillfället. Ska bytas ut idag när jag tagit mig till Ironforge.

Känner du någon i guildet? Mliinz. pig

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? Inte så mycket WoW för tillfället, men om jag inte spelar WoW så spelar jag antagligen någon annat spel. Ser mig själv som en spelentusiast.

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. ~43 dagar ungefär.

Tidigare raid erfarenheter? Började spela i slutet av TBC så har ingen experience av content före WotLK.

I Ulduar har jag tagit t.o.m Thorim, men jag vet även vad jag ska göra på de andra bossarna.

Övrig infomation: Ingenting jag kommer på för tillfället, vill ni veta något mer eller om jag glömt att tillägga någonting är det bara att hojta till.
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Suikceb - Warrior DPS Empty
InläggRubrik: Sv: Suikceb - Warrior DPS   Suikceb - Warrior DPS Icon_minitimelör jul 25, 2009 1:47 pm

Vi har redan 3 dps warrior vi avaktar med en till.
Till överst på sidan Gå ner
 
Suikceb - Warrior DPS
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Dps warrior
» Pious Prot warrior
» Camun - Fury Warrior
» delonzilly 80 fury warrior
» Tank Warrior - Application

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: