Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Pläppen Apply (Rogue)

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Pläppen




Man Antal inlägg : 3
Age : 33
Registration date : 09-08-17

Pläppen Apply (Rogue) Empty
InläggRubrik: Pläppen Apply (Rogue)   Pläppen Apply (Rogue) Icon_minitimemån aug 17, 2009 12:42 am

Namn: Pläppen

Klass: Rogue

Ålder: 19

Proffesion: Skinning och Leatherworking fast ska bara levla upp min leatherworking
med hjälp av skinning, sen ska jag byta ut skinning med enchanting.

Nuvarande specc : Combat.

Är du villig att specca om? ja det beror ju på vad för main and off hand jag har.

Ventrilo: självklart

Kontakt infromation: In game - /w Pläppen eller skriva ett mail, westmister94@hotmail.com--> Mail och msn, annars kan ni fråga bolleen om mitt nummer, vill helst inte posta det här.

Tidigare guilder? Har spelat på Vashj nu innan jag flyttade över för nån vecka sen,

Varför lämnade du dina tidigare guilder?

Jag lämnade guilden för jag ville byta server till shattered hand för jag känner många fler som spelar här.

Varför ansöker du till Prevail?
Har hört väldigt mycket bra om guilden och jag har IRL mate som lirar hos er Name "Bolleen"

Vad kan du tillföra Prevail som spelar och som person?
Ett glatt humör då jag oftast är väldigt social+ bra presation i raids m.m

Vad förväntar du dig av Prevail?
Att om min apply blir godkänd att jag blir väl mottagen, det ska bli skoj att lära känna er i denna guilden om det nu blir så Smile

Gear: Ni kan ju kolla här på http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Pl%C3%A4ppen Smile

Känner du någon i guilden?
Bolleen

Speltid? Hur mycket per vecka?
runt 4h om dagen om inte mer ibland mindre..

/played: Ca 30 dagar
Tidigare riad erfarnheter? PreTBC och TBC
Började lira på lichking men har kört igenom en hel del instancer ändå.

Övrig information: Är det något du skulle vilja lägga till?
Hoppas jag kommer in och jag håller tummarna uppåt ! (Y)
Till överst på sidan Gå ner
Sidog
Officers
Officers
Sidog


Man Antal inlägg : 43
Age : 33
Registration date : 09-03-17

Pläppen Apply (Rogue) Empty
InläggRubrik: Sv: Pläppen Apply (Rogue)   Pläppen Apply (Rogue) Icon_minitimetor aug 20, 2009 4:44 am

ser ut som en gammal template, vanilla och tbc är inte det viktigaste tbh. vill höra din wotlk exp. försök även göra din apply mer personlig.

dessutom, logga ut i pve gear. annars spelar armorylänken ingen roll.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Pläppen Apply (Rogue) Empty
InläggRubrik: Sv: Pläppen Apply (Rogue)   Pläppen Apply (Rogue) Icon_minitimetor aug 20, 2009 8:25 am

du har bara kört wotlk då alltså, samt att du BARA dödat FL och söker till en guild som kör uld hardmodes? uhm....det låter inte bra alls.
Till överst på sidan Gå ner
Pläppen




Man Antal inlägg : 3
Age : 33
Registration date : 09-08-17

Pläppen Apply (Rogue) Empty
InläggRubrik: Sv: Pläppen Apply (Rogue)   Pläppen Apply (Rogue) Icon_minitimesön aug 23, 2009 5:03 pm

Det är bara det att jag har ju spelat horde också på vashj spelade priest ni kan ju kolla mina achivments på denna http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Vashj&n=Oxidrain hade varit fruktansvärt skoj om jag skulle kunna vara med och spela med er har aldrig spelat i en svensk guild förut.
Till överst på sidan Gå ner
Sidog
Officers
Officers
Sidog


Man Antal inlägg : 43
Age : 33
Registration date : 09-03-17

Pläppen Apply (Rogue) Empty
InläggRubrik: Sv: Pläppen Apply (Rogue)   Pläppen Apply (Rogue) Icon_minitimesön aug 23, 2009 5:27 pm

jag är orolig över ett par av dina sockets samt en del enchants, samt över att du inte verkar har läst posten angående applies.

Denied.

Du är välkommen att försöka igen när du har fixat till ditt gear och läst igenom posten ordentligt.

Lycka till.
Till överst på sidan Gå ner
Pläppen




Man Antal inlägg : 3
Age : 33
Registration date : 09-08-17

Pläppen Apply (Rogue) Empty
InläggRubrik: Sv: Pläppen Apply (Rogue)   Pläppen Apply (Rogue) Icon_minitimemån aug 24, 2009 7:28 pm

Men sidog komigen låt mig göra en try iaf jag har ändå 5k dps i voa25 och har bra erfarenheter osv. tycker iallafall du kan göra mig en try och kolla hur jag e isåfall Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Pläppen Apply (Rogue) Empty
InläggRubrik: Sv: Pläppen Apply (Rogue)   Pläppen Apply (Rogue) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Pläppen Apply (Rogue)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Apply druid
» apply
» Apply
» apply
» Apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: