Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Pheng Holy paladin

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Pheng1
Gäst




Pheng Holy paladin Empty
InläggRubrik: Pheng Holy paladin   Pheng Holy paladin Icon_minitimeons aug 19, 2009 7:02 pm

IRl: Jag heter Gustav och är 16, bor i mälarhöjden-hägersten-stockholm.

In game: Min Char heter Pheng och är en holy paladin på Shattered hand EU. Mina tidigare raid xp är i Vanilla han jag bli lvl 56 på min rogue och i tbc körde jag pvp, downade bara Kara ett par gånger. Nu I wotlk har jag xp från 10/14 i Ulduar 25 men har dock xp från alla bossar jag inte har downat förutom Algalon. Toc 10 har jag xp ifrån men har inte heller downat det än. Mina tidigare guilde är "Pojkar med jättearmar" och "UMM" anledningen till att jag lämmnade dessa guilder är för att de lades ner. Min /played är 52 dagar, men som jag sa innan så spelade jag på en annan char i vanilla/tbc. jag har offspecc gear som e hyfsat till både retri och prot, men bäst av de två är mitt retri gear.

Armory länk: ( Om jag har mitt retri gear på så kontakta mig ingame för att se mitt holy gear)

Till guilden tror jag att jag kan bidra med ett gott humör och en bra/skillad healer.

Mvh/ Pheng
Till överst på sidan Gå ner
Mitsuki




Man Antal inlägg : 18
Age : 32
Registration date : 09-06-06

Pheng Holy paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Pheng Holy paladin   Pheng Holy paladin Icon_minitimeons aug 19, 2009 7:27 pm

riktigt jävla usel apply, fan asso.... gör om gör rätt
Till överst på sidan Gå ner
Pheng1
Gäst




Pheng Holy paladin Empty
InläggRubrik: !   Pheng Holy paladin Icon_minitimeons aug 19, 2009 7:56 pm

Jag la märke till saker som jag missade, Ganska viktiga saker. Raiding tider/dagar Måndag-torsdag 18:00 - 00:00 Söndag 10:00-00:00.

jag har tillgång till mic och vent ofc. Min internet upp kopling har jag ingen koll på men det laggar sällan och får nästan aldrig DC.

Bild: (har ingen UI letar efter ne bra fortfarande, om någon har ett tips på en bra som passar en holy paladin är jag idel öra.)

Om jag det fortfarande finns saker jag har missat replya då, jag är van vidatt följa en mall på applys så detta är nytt för mig , det är nog anledningen tilla tt jag har missat mycke.
Till överst på sidan Gå ner
Privus
Officers
Officers
Privus


Man Antal inlägg : 68
Age : 35
Ort : Skellefteå
Registration date : 08-09-26

Pheng Holy paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Pheng Holy paladin   Pheng Holy paladin Icon_minitimeons aug 19, 2009 11:13 pm

Asså vi har typ 5000 16 åringar som söker till guilden och inte en jävel som skriver en apply på mer än 10 rader. Orkar ni inte skriva mer så visar ni bara för oss att ni inte har nog stort intresse för att gå med i guilden.
Till överst på sidan Gå ner
Pheng1
Gäst




Pheng Holy paladin Empty
InläggRubrik: !   Pheng Holy paladin Icon_minitimeons aug 19, 2009 11:43 pm

Asså jag har srivit det jag kan komma på som borde vara nödvändigt för er att veta jag skrev klart och tydligt är det nått som fattas så säg till, men om ni vill att jag ska skirva massa privat skit snack om min familj ser ut så är ni ju fan skumma
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Pheng Holy paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Pheng Holy paladin   Pheng Holy paladin Icon_minitimetor aug 20, 2009 8:45 am

Detta får mina ögon att blöda när jag läser igenom det....det finns 2 tangenter jag vill upplysa dig om att de finns;

ENTER; så du får lite mellanrum på raderna, vilket gör det snyggare

BACKSPACE; lär dig sudda göra om o göra rätt.

Att läsa ett meddelande som är skriver med 20 meningar på 3 rader är tamigfan skittrist och gör att iaf jag bara skumläser det innan jag slänger bort skiten.

Och nej vi vill inte veta nått om din familj: att applya till en guild är ungefär som att söka ett jobb; du förväntas lägga ner mer tid än 10minuter (tops) på att skriva den och man vill ha den ordentligt gjort.

Din andra post va bättre på särskrivningen men din första ser förjävlig ut. Du tycks inte heller gått in på templaten och sett vad vi vill ha för info inte heller tycks du ha kollat på andras Applys som antingen blivit nekade/godkända.

Imo; du har lagt ner för lite tid på detta.
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Pheng Holy paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Pheng Holy paladin   Pheng Holy paladin Icon_minitimefre aug 21, 2009 10:31 pm

vad deamon skrev
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Pheng Holy paladin Empty
InläggRubrik: Sv: Pheng Holy paladin   Pheng Holy paladin Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Pheng Holy paladin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» holy paladin
» Holy Paladin I lvl 80
» Femaré - Holy paladin
» Antarias - Holy Paladin
» Mardur (Holy Paladin)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: