Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Shiara 80 Rogue

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
shiara
Gäst




Shiara 80 Rogue Empty
InläggRubrik: Shiara 80 Rogue   Shiara 80 Rogue Icon_minitimetor sep 03, 2009 1:52 am

Hej där!

Jag heter Sofia, är 24 år och kommer från Örnsköldsvik och ansöker här för att jag är less på att inte kunna raida och vill hitta en bra guild till det och hoppas på att ni är den guilden! Är just nu med i en guild som inte lär kunna raida än på ett tag. Tar det mest lugnt där.
Har en 80 Rogue som jag spelat på nu i 3½år men hann aldrig uppleva dom gamla instanserna på lvl 60 eftersom jag var för seg på att levla.

Men i Tbc har jag hunnit med litegrann iaf. Det jag gjort där är : Kara, Gruul, Magge och testat lite SSC plus ZA. Sen Heroics också men det är kanske inte lika intressant Wink

I Wotlk så har jag kört Naxx väldigt mycket så den biten kan jag. Ulduar har jag tyvärr inte kört så mkt då min guild disbandade och jag slutade i princip att spela ett tag. Vi fick ner Razorscale och XT-002 Deconstructor. Det var allt Sad

Min dator: Ja.. Jag har en AMD Athlon 64 Processor 3800+ (Inte så bra men har inte råd att uppdatera just nu då jag är arbetslös)
Ram: 3gb. Och det borde ju räcka.
Grafikkort: Nvidia Geforce 7600 GT (lika pinsamt men WoW flyter på helt okej för mig)
Jag har 24mbit ifrån Glocalnet dessutom och det funkar fint.

Detta är mitt enda account och jag har varit ägare till det i 3½ år så ingen annan har rört det Smile Tror inte jag kommer få för mig att sälja det heller. Känns inte lockande alls.

Min rotation just nu är att jag öppnar med en garrote och kör på med lite ss till ungefär 2-3 pluppar som jag så fint kallar det Wink och när jag har dom så blir det en SnD och sen kör jag på med ss till 5 pluppar och då använder jag rupture. Pumpar på med ss igen och kör sedan en eviscerate när jag helst har 5 pluppar, kan även vara lite mindre. Tar sen Vanish för att börja om med allt igen. Jag bör bara tillägga att jag nyss börjat med den här rotationen och körde en annan innan så om den här är helt värdelös säg till mig då.

Jag kan spela i princip hur länge som helst. Men spelar helst efter 17 kanske då jag hunnit göra mat åt mig själv och ätit den Razz
Eftersom jag är arbetslös så kan jag sitta uppe länge (om jag inte ska till ams tidigt på morgon).
Jag kan nog vara med på i princip alla raids. Och om jag inte skulle kunna så säger jag såklart till innan!

Hoppas min apply var bra nog ! Wink

/ Sofia a.k.a Shiara
Till överst på sidan Gå ner
shiara
Gäst




Shiara 80 Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Shiara 80 Rogue   Shiara 80 Rogue Icon_minitimetor sep 03, 2009 2:23 am

Jag måste be om ursäkt. Skrev att jag är med i en guild men det är jag inte. Det är på min dk som inte jag har som main.

Jag är lite förvirrad ibland. Helst vid den här tidpunkten då jag brukar åtminstone försöka sova Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Shiara 80 Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Shiara 80 Rogue   Shiara 80 Rogue Icon_minitimetor sep 03, 2009 8:12 am

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Shiara

där är din armory, kan dessvärre inte säga mycket positivt Sad

du har väldigt lite uld exp, hur är det med ToC10-25? att du dock bara dödat 2 bossar i uld och söker till en guild som nöter hardmodes där och i ToC låter inte så lovande.

utöver det har du inte skaffat dom 2 lätta conq bitarna för emblems; chest och head, inte heller nått av den andra gearen som går köpa för heroic emblems.

vänta på svar från en Officer/melee CL
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Shiara 80 Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Shiara 80 Rogue   Shiara 80 Rogue Icon_minitimetor sep 03, 2009 8:26 am

Alltså du borde farma mer heroics och fixa dom lätta grejerna där du säger att du är arbetslös då är det bara att sätta igång. Dessutom så måste du enchanta dina oenchanta items ALLT ska vara toppat och även dina 12 hit stenar BORT med dom direkt och ersätt. Fixa du detta så klart finns det möjlighet du eventuellt kan joina.

Btw.

1.Hur accepterar du kritik? Vår RL kan vara ganska hård med denna biten.
2. Har du ventrilo + Mic?
3 Om vi ber dig specca om gör du det?
Till överst på sidan Gå ner
shiara
Gäst




Shiara 80 Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Shiara 80 Rogue   Shiara 80 Rogue Icon_minitimetor sep 03, 2009 1:17 pm

Jag har inte prövat på ToC alls. Har nyss börjat spela igen och det är därför min gear ser ut som den gör.. Men att fixa till den borde ju inte vara några problem alls.

Kan förstå om ni inte vill ta in mig med tanke på den.. Enda jag kan göra själv är att ta åt mig av råden nu och försöka fixa allt Razz

Och det kanske inte låter så bra men jag söker hellre till en guild som har kommit längre än till ännu en som nöter Naxx. För nästan alla guilder har kommit långt med Ulduar känns det som. Är nog ingen som har kommit så liten bit framåt som jag.

Ska även kolla på enchants som jag har nu och byta ut gems. Ska försöka hinna med det innan dagen är slut iaf!

Och som svar :
1. Jag kan ta kritik rätt bra, bara för att jag är tjej betyder inte att jag är vek Razz Jag försöker tänka positivt och ta åt mig av den kritik jag får, den kan ju bara göra mig till en bättre spelare.
2. Japp det har jag och jag vågar även prata där.
3. Helt klart. Måste ju kanske läsa på lite mer om vad just den gör då men det är inga problem.
Till överst på sidan Gå ner
Cybele

Cybele


Man Antal inlägg : 44
Age : 32
Ort : Klippan
Registration date : 08-12-27

Shiara 80 Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Shiara 80 Rogue   Shiara 80 Rogue Icon_minitimetor sep 03, 2009 2:52 pm

Vrf söka en guild som kommit längre än nax när du inte ens har varit inne i ulduar enligt armory? känns väldigt klent, Vi farmar både ulduar 25+ några hm:s sen hela toc 25, vrf skulle vi ta in dig med de erfarenheter du har? Enligt armoryt står där även att du inte lootat 250 emblems än, det visar ju bara hur lite du har raidat.

Ingen dual specc heller.
Till överst på sidan Gå ner
http://Existenz.se
Sidog
Officers
Officers
Sidog


Man Antal inlägg : 43
Age : 33
Registration date : 09-03-17

Shiara 80 Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Shiara 80 Rogue   Shiara 80 Rogue Icon_minitimetor sep 03, 2009 5:58 pm

Experience:
Låg. Försök att pugga lite 10manna ulduar/toc iaf.
(vet att det är svårt att komma in i pugs utan achievements, försök iaf att kolla upp taktiker och ett par filmer så du har sett hur bossen går till)

Gear:
Försök som sagt fixa lite emblem of conquest gear, nya raidinstancen går dessutom att pugga både 10 och 25manna (även om det möjligtvis bara är ett par bossar som går ner i 25man), vilket ger ett oerhört bra tillfälle att ta ikapp lite.

Rotation:
Håller du verkligen SnD och Rupture uppe konstant med den där rotationen?

Side-note, Rotation:
Själv kör jag 5 point SnD, 5 point Rupture och enstaka eviscerate (där jag känner att jag hinner dra den och ändå få ihop points snabbt nog för att inte låta SnD/Rupture gå ner)


I slutändan säger jag samma som carmela; fixa enchants, sockets och lite emblem of conquest gear är det större chans att vi ger dig en trial spot. Skriv här när du gearat upp med en del conquest loot och fixat upp resterande delar så kollar jag igenom din apply igen.
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Shiara 80 Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Shiara 80 Rogue   Shiara 80 Rogue Icon_minitimetis sep 08, 2009 9:40 am

tyvärr blir declined här
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Shiara 80 Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Shiara 80 Rogue   Shiara 80 Rogue Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Shiara 80 Rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 80 rogue
» 80 rogue Ne
» 80 Rogue
» lvl 80 Rogue
» Combat Rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: