Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Mage apply

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Xirazz




Man Antal inlägg : 1
Age : 30
Registration date : 09-09-09

Mage apply Empty
InläggRubrik: Mage apply   Mage apply Icon_minitimeons sep 09, 2009 9:14 pm

Tja, då är jag här igen men en ny apply eftersom den förra inte var så väl spenderad och dåligt skriven, så jag ska göra ett nytt försök!


Personal info: Jag heter Robert är 16år född i juli. På fritiden brukar jag vara med polare, spela WoW, köra och skruva i min älskade Rieju rrx och sådant som tonåringar gör Smile
Jag går skola på TBS, yrkesgymnasiet och utbildar mej till snickare har gått bra en så länge men har tyvärr varigt hemma i 3dagar nu pga feber.

Character info:
Namn: Xiraz, gnome mage.

Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Xiraz

Kan vara så att jag har mitt pvp gear på armory , men ligger på 2050sp, 31% crit och 330 haste helt o buffat i pve gear.

Ja, den här gnomen har jag spelat på sedan början av 8an någon gång. Så jag hann tyvärr inte vara med i vanilla, man va iaf med i TBC som jag gillade väldigt mycket (va bättre då än nu, enlint mej)

Har totalt 70 dagar played och 22 välspenderade dagar i lvl 80.


Experience in wow ( vanilla,tbc,wotlk)

Som sakt spelade inget i vanilla, men i TBC raidade jag allt från kara till BT och hyjal, med min gammla guild Blood Brigade. I Wotlk har jag kört naxx 10/25, mally 10/25, os 10/25 och självklart alla heroics, men nu kommer vi till det dåliga jag har bara kört första bossen i Ulduar, och dom två första i ToC 25. Jag kommer självklar att plugga på dom här taktikerna.


Computer/connection

Jag har en 1-2år gammal gaming dator som fungerar perfekt, dual-core CPU på 2.33GHz, 2g ram, Nivida GeForce 8600GTS 256mb grafik kort. Så den klarar WoW på högsta inställningar utan det minsta lagg! bounce

Vi har Alltele som bredbands leveratör, som ligger på 100mb så det är inte något problem med min internet anslutning heller Cool

Addons:

Jag använder mej av: Omen thret meter, Cartografer, DBM, Atlas Loot, Decursive och Unreal sound, min faffo addon ( när man har dödat nån i pvp spelar den upp ett ljud från unreal turnement där som säger ''First blood'' ''Dubbel kill'' ''Domenating'' osv)


Orginal account owner?

Ja, jag är orginal ägaren av accet

Playtime (how often can you play)?

Kan i stortsätt spela varenda dag, till klockan 11-12 nått sånt

Attendence

Jag kommer att raida så ofta jag kan, vilket är väldigt ofta eftersom att jag inte har några tider att passa Very Happy

Så då var det klart, blev ganska lite här mot slutet mej jag hoppas det här duger Very Happy att göra applys är nog bland det värsta jag vet. Det är bara att hoppas att det här blir sista gången jag behöver göra en eller iaf på ett tag xD
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Mage apply Empty
InläggRubrik: Sv: Mage apply   Mage apply Icon_minitimeons sep 16, 2009 7:16 am

Denied

Lycka till med guildsökandet
Till överst på sidan Gå ner
 
Mage apply
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Mage apply
» mage apply
» Arcane mage apply
» Apply
» apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: