Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Level 80 Hunter!

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Celedith
Members
Members



Man Antal inlägg : 3
Age : 30
Registration date : 09-09-13

Level 80 Hunter! Empty
InläggRubrik: Level 80 Hunter!   Level 80 Hunter! Icon_minitimesön sep 13, 2009 11:20 pm

Character info:
Namn: Motown
Ras: Blood elf male
Klass/specc: Hunter, (Marksman) och (Survival)
Professions: Jag har Herbalism och Alchemy, båda full 450. Varför jag valde Alchemy för att, man får bra med guld för de, och att jag gör mina egna flasks och får 1 timme mer. Sen tog jag Herbalism för att det är bra till Alchemy för man behöver herbs.

Armory länk:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&n=Motown
Jag kan respecca om det behövs eller byta Glyph. Jag ska specca om lite efter raiden, om ni undrar varför jag skriver under en raid så är det för vi har just klarat Totc och ska köra Ulduar och jag har lite tid att skriva nu för jag skriver rätt så snabb hehe.

Här är även en bild på mitt UI:
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2wc48w8&s=3

Person info:
Namn: Kristian
Ålder: Jag är 16 år.
Bor: Hudiksvall, Gävleborgs län.



Experience:
Vanilla: Jag började spela när TBC kom ut!
TBC: Jag har raidat på min Warlock i tbc körde allt, Bt,Kara osv allt. Men Warlocken är min alt nu.
Wotlk: Raidat på Warlocken från Sartharion 3d osv upp till Yogg 25/10man. Men sen börja jag tycka Warlock inte var så kul så börja jag köra på huntern fast Hunter och Warlock har nästan samma spots osv i tacts på bossar men nu kör dom flesta ToTc så där har jag bara kört med Hunter full exp.

Dator och uppkoppling:
AMD Phenom II X4 945 Quad Core
2.8GHz Quad Core 8MB L2+L3 Cache AM3
3st GTS250 512MB grafikkort!
4GB DDR2 PC8500 minne (2x2GB 128bit)
Har bredband som funkar helt okej! kan få 1 dc ibland på raids men det är inte ofta.

Orginal account owner?
Japp jag är Orginal ägare från början.

Speltid (Hur ofta kan du spela)?
Jag är online varje dag och spelar. Jag kan raida nästan alla dagar förutom på Fredagar och Lördagar det bror på men det är inte säkert att jag är online så mycket på kvällen då. annars är alla andra dagar helt okej ! Kan raida från 18:00 till 23:00 om inte senare.

Attendence
Jag signar till raids. Är alltid i tid eller om jag inte är online redan. Jag har flasks och food buff med mig.

Övrigt:
Jag spelar på Trollbane (Horde) varför jag vill bli ally på Shattered hand är för att mina polare rerollar ally och jag följer med ! Jag är en mogen spelare är alltid focuserad på raids. Jag whinar inte om looten, om jag inte får looten jag vill ha så är det bara att köra på! och vänta tills nästa gång och se hur det går. Jag är Class leader och spelar med 2:a bästa guilden på servern Trollbane. Varför jag söker till er är att jag vill ha en Hardcore guild som jag har på Trollbane som är aktiv och har bra progress! Nu är så min Warlock en alt har raidat med en från Karazha, till Sunwell och från Sartharion 3d till Yogg 25man och 10. Och nu är Hunter min main och har mest kört Totc och har mest gear därifrån som ni ser på armory. Om jag kommer in i guilden så miggar jag direkt och jag vet redan vad jag kommer ha för namn Celedith. Enchant och sånt gems är jag inte slacker på ha de bästa man kan få osv. Var seriösa på min apply tack! Så hoppas jag att ni tar in mig ! Mvh/ Kristian. PS! Bara att skriva till mig ingame (Motown) om ni undrar något, annars kollar jag på min apply rätt så ofta.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Level 80 Hunter! Empty
InläggRubrik: Sv: Level 80 Hunter!   Level 80 Hunter! Icon_minitimesön sep 13, 2009 11:34 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&n=Motown

där har du din armory, fin apply och bra exp etc, men vet inte om vi behöver fler hunters atm-

vänta på svar från en officer
Till överst på sidan Gå ner
Celedith
Members
Members



Man Antal inlägg : 3
Age : 30
Registration date : 09-09-13

Level 80 Hunter! Empty
InläggRubrik: Sv: Level 80 Hunter!   Level 80 Hunter! Icon_minitimemån sep 14, 2009 1:38 am

Oj såg inte att man kan göra Faction Changes än i Europa, men har läst på internet och dom säger att det kommer snart till EU om ungefär 1vecka så när Faction Change kommer till EU så byter jag till Alliance direkt om jag får joina , så kan ni ha en plats till mig i guilden medans vi väntar?
Till överst på sidan Gå ner
Ragegame




Man Antal inlägg : 4
Age : 39
Registration date : 09-09-02

Level 80 Hunter! Empty
InläggRubrik: Sv: Level 80 Hunter!   Level 80 Hunter! Icon_minitimemån sep 14, 2009 6:43 am

Verkar kanon ju!
Känns som att Dolorosa kan behöva lite konkurrens av en till duktig hunter!
Det hade ju inte skadat om du hade en Moonkin kompis eller en Ele Sham kompis som vill följa med Smile
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Level 80 Hunter! Empty
InläggRubrik: Sv: Level 80 Hunter!   Level 80 Hunter! Icon_minitimemån sep 14, 2009 9:44 am

Migga över när du kan. Du är Accepted.
Till överst på sidan Gå ner
Celedith
Members
Members



Man Antal inlägg : 3
Age : 30
Registration date : 09-09-13

Level 80 Hunter! Empty
InläggRubrik: Sv: Level 80 Hunter!   Level 80 Hunter! Icon_minitimemån sep 14, 2009 4:52 pm

Det ska jag göra! så fort Faction Change kommer till EU så miggar jag, får hoppas på att den kommer denna vecka.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Level 80 Hunter! Empty
InläggRubrik: Sv: Level 80 Hunter!   Level 80 Hunter! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Level 80 Hunter!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Draenei hunter
» Deliwen level 80 Disc priest
» hunter
» Xblade - 70 Hunter
» hatmii bm hunter

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: