Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Prevail apply

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Puttentw
Gäst




Prevail apply Empty
InläggRubrik: Prevail apply   Prevail apply Icon_minitimeons jul 08, 2009 10:43 pm

Namn: Fredrik petersson

Klass: Mage

Ålder:17

Profession: Har tyvärr inga professions jag har inte haft några planer under min tid som 80 att börja med nåt men jag har en idé om JC

Nuvarande specc: Specc Min specc är lite efter smaken spelar 19/52/0 gör detta för de är en bra specc o jag gillar att spela fire + de är en skön rotation av spells

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? ja så klart

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? klart

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? msn / mobil , Är Alltid online på wow när Msn är på o mobil vill jag tyvärr inte ge ut men till officers så ja

Tidigare guilder? Sanctus/Genesis/Daemonicus

Varför lämnade du dina tidigare guilder? jag leavde Sanctus pga Skolan o Genesis va jag med i ett tag sedan fick jag ett erbjudande av Daemonicus o dom hade en mkt bättre Progress än Genesis så jag tackade för mig o gick till Daemonicus. Och var med i Daemonicus i 3 veckor sedan fick jag problem med internet och missade 3 raider som jag hade signat till o blev då kickade kunde inte ge dom någon slags av Info.

Varför ansöker du till Prevail? Som ni kanske märkt så är jag guild lös o vill gärna börja raida med en bra guild.under tiden här på shattred hand så har jag sett mkt o hört mkt av er o talade med en vän i guilden o han sa att ni letar efter en aktiv mage o jag tänkte efter å såg i fall jag kunde va aktiv raider o svaret blev ja så hoppas på ett bra svar Very Happy

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? Är en mkt glad o rolig person och vill gärna hjälpa till så mkt de går. Som spelare är jag aktiv o gör alltid 100 % gör ofta inga misstag i raids o har alltid flasks o pengar med till raids.


Vad förväntar du dig av Prevail? Att vi alltid är 25 personer som kan raida .

Gear: Allt det bästa från Naxx 25 några få epics ifrån Ulduar 10/25 + två t7 o en T7.5 o Tre tröjer i från MQ i två byxor från JC Very Happy

Känner du någon i guildet? jaaa jag känner den där Grodolf

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? 24/7 Nä men så ofta jag kan

/played? Hur länge har du spelat din karaktär? 66 days o 14h

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? Började spela i TBC och då var det bara pvp för mig varje dag.

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till?
Jag har tagit ner till Mimiron i både 10/25 Så jag har en bra efaranhet i Ulduar. Jag tycker Guilden Prevail verkar mycket bra och önskar få hjälpa till så mycket de går
eran progress ser jag fram i mot i fall jag joinar Razz
Till överst på sidan Gå ner
Cybele

Cybele


Man Antal inlägg : 44
Age : 32
Ort : Klippan
Registration date : 08-12-27

Prevail apply Empty
InläggRubrik: Sv: Prevail apply   Prevail apply Icon_minitimetor jul 09, 2009 11:31 am

Vrf har de som applyar inga proffecions, inte nog med att man kan får mycket guld på det utan man får även pluss i många stats på sitt gear.

``jag har inte haft några planer under min tid som 80 att börja med nåt men jag har en idé om JC`` hmm, låter inte riktigt rätt, ska du fixa det, eller bara planer på det?

Men men, inväntar officers eller GM för svar
BTW, hittar inte dig på armoryt, e det min dator på jobbet som e fuckad eller har du stavat fel?


//Cybele
Till överst på sidan Gå ner
http://Existenz.se
Grodolf




Man Antal inlägg : 8
Age : 36
Registration date : 09-06-16

Prevail apply Empty
InläggRubrik: Sv: Prevail apply   Prevail apply Icon_minitimetor jul 09, 2009 3:10 pm

Håller med cybele. Det går inte utan professions är jag rädd
Till överst på sidan Gå ner
Cybele

Cybele


Man Antal inlägg : 44
Age : 32
Ort : Klippan
Registration date : 08-12-27

Prevail apply Empty
InläggRubrik: Sv: Prevail apply   Prevail apply Icon_minitimetor jul 09, 2009 3:33 pm

Känns lite som brist på engagemang imo
Till överst på sidan Gå ner
http://Existenz.se
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Prevail apply Empty
InläggRubrik: Sv: Prevail apply   Prevail apply Icon_minitimetor jul 09, 2009 7:24 pm

Prevail är ingen hardcore guild som övriga guilder är men vi förväntar oss dock att folk ska vara engagerade i spelet och ha åtminstonde profssions och det e fail att inte ha tyvärr sök igen när du har fixat bra profssions så får vi se.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Prevail apply Empty
InläggRubrik: Sv: Prevail apply   Prevail apply Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Prevail apply
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Apply
» Prevail har lagts ner
» Badaim Söker till Prevail
» apply
» apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: