Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Badaim Söker till Prevail

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Badaim




Man Antal inlägg : 1
Age : 41
Ort : Eslöv
Registration date : 09-07-09

Badaim Söker till Prevail Empty
InläggRubrik: Badaim Söker till Prevail   Badaim Söker till Prevail Icon_minitimetor jul 09, 2009 4:44 am

Namn:
Badaim (Ingame) Patrik(Irl)

Klass:
Night Elf Female Survival Hunter

Ålder:
27

Profession:
Leatherworking 443 Skinning 450 Fishing 450 och Cooking 404(Men kommer att dras upp så fort som möjligt)

Nuvarande specc:
Jag har Duel-Spec. På den ena så är jag Beast Master. Denna speccen hade jag nu när jag lvl:Ade upp till 80. Och den andra speccen jag har är Survival. Och varför jag har valt den är för att jag har läst och hört att det är den speccen som man ska ha när man raidar. Plus att jag trivs med den speccen.

Är du villig att specca om? Ja eller Nej?
Jag kan specca om till det som kommer att gyna raiden bäst.

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad?
Jag har alla typer av vent och jag har en mic som fungerar som den ska. Och det är klart att jag skulle använda den om jag blir tilltalad.

Kontakt information: Vars kan vi nå dig?
Ni kan nå mig i WoW, på min mail som är "pakke_lunde2@hotmail.com" och även via Darklover som är med i eran guild.

Tidigare guilder?
På 70 tiden så var jag med i en guild som hette Formula 1. Men nu när Lich King kom är jag med i en guild som heter Progress.

Varför lämnade du dina tidigare guilder?
Jag är fortfarande med i Progress till jag har fått svar av er som jag hoppas på att ska bli ett posetivt svar.

Varför ansöker du till Prevail?
För att jag har fått tillbaka suget på min hunter. Plus att jag har varit med i några Naxx25 med er. Och att jag tycker att ni har en skön stil i eran guild med ett bra loot-system. Och att jag känner 2 personer i Prevail.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person?
Jag är den personen som är på plats i tid och har med mig det som behövs för att kunna raida. Har alltid ett glatt humör, och är den personen som inte ger upp i första taget när det går emot.

Gear::
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Badaim
Bältet stämmer inte, för jag har precis köpt ett för badges. Och jag vet att jag inte har nån head-enchant, men det är för att jag inte har rep till det. Men jag jobbar på det.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twilight%27s+Hammer&n=Svartmagi
Som jag innan har spelet med på Horde sidan, och som jag kommer att göra om till ally när patchen kommer.

Känner du någon i guildet?
Japp, Darklover som bor ett stenkast ifrån mig, och Tarenoai som jag spelade med på 70 tiden i F1.

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka?
Jag kan spela Måndag - Torsdag 17.00-24.00 (Iom att jag har ett jobb att sköta) Fredag - Lördag så länge det behövs, och Söndag fram till 24.00.


/played? Hur länge har du spelat din karaktär:
Jag har 69 dagar, 0 timmar, 37 minuter och 50 sekunder. 5 dagar 4 timmar, 54 minuter och 44 sekunder som lvl.80.

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? :
På 60 tiden så han jag med att ta ner ZG, Onyxia, MC, AQ20 och några bossar i BWL. På 70 tiden har jag tagit ner Kara, Mage, SSC, TK, ZA, MH och BT ( saknar 4 bossar). Nu på 80 tiden har har varit med och tagit ner Naxx10/25, OS10/25 ( 1 drake uppe), EoE10/25 och Ulda10 (11bossar) /25 (10bossar). Men det på 80 i ulda har jag med min horde priest och inte på min hunter. Men jag har ju kunskapen i alla fall.

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till?
Jag vill bara tillägga att jag har Dyselexi och jag hoppas att detta inte är nått hinder.
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Badaim Söker till Prevail Empty
InläggRubrik: Sv: Badaim Söker till Prevail   Badaim Söker till Prevail Icon_minitimemån jul 13, 2009 3:08 am

hejsan, gillar din apply, bra skriven, tyvärr har vi redan två hunter(s), en på tryout atm, jag vill inte ta in fler hunters just nu. Kanske kan återkomma.
Lycka till med guild sökandet.

Declinded
Till överst på sidan Gå ner
 
Badaim Söker till Prevail
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Prevail apply
» Prevail goes horde
» Prevail har lagts ner

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: