Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 En trevlig mage.

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Emberson




Man Antal inlägg : 1
Age : 33
Registration date : 09-08-04

En trevlig mage. Empty
InläggRubrik: En trevlig mage.   En trevlig mage. Icon_minitimetis aug 04, 2009 11:51 pm

Hejsan jag heter Linus och mitt namn på wow är Emberson level 80 mage. Har Mining 450/450 och Enchanting 325/450. Jag lägger ner den mesta tiden av mina dagar på att spela wow om jag inte går ut med någon kompis och badar eller dylikt. Jag har pvpat ganska mycket och är nu riktigt taggad på att nöta raids och ha roliga moments med guildet.

I vanilla raidade jag knappt , i 70's har jag raidat BT / Hyjal , WOTLK har jag tagit ner dom första bossarna i ulduar10 och freja , iron council. Och självklart Naxx10 och 25.

Jag vet att ni raidar alla bossarna jag inte tagit så jag kommer självklart läsa och kolla filmer om bossarna vi ska ta i ulduar25 /10 och nya instancen som kommer så att ni inte behöver ödlsa tid på det.

Jag har bra internet får inte DC's osv 12-24mb

Orginal acc owner självklart.

Played:32 Days 17 Hours
8 Days 12 Hours on 80. Spelar så ofta jag kan men det är oftast 8h eller mer per dag.

Kommer alltid till raids om jag inte ska bort eller något dylikt.

/ Din Emberson
Till överst på sidan Gå ner
Anatis




Man Antal inlägg : 19
Age : 33
Registration date : 08-11-02

En trevlig mage. Empty
InläggRubrik: Lycka till   En trevlig mage. Icon_minitimeons aug 05, 2009 12:14 am

Lite mer info om dig, ålder hur dom kan få tag på dig osv skulle inte skadat.
Sen lite mer om din gubbe, vilka guilds du har spelat i och varför du lämnat är också en viktig del du glömde bort, försök utöka din ansökan och få Ledarna i guilden intresserade av dig, jag var inte ens imponerad av detta och jag har inte läst en ansökan på månader.
Till överst på sidan Gå ner
Cybele

Cybele


Man Antal inlägg : 44
Age : 32
Ort : Klippan
Registration date : 08-12-27

En trevlig mage. Empty
InläggRubrik: Sv: En trevlig mage.   En trevlig mage. Icon_minitimeons aug 05, 2009 9:46 am

Detta var överlägset den sämsta applyen NÅGONSIN
Till överst på sidan Gå ner
http://Existenz.se
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

En trevlig mage. Empty
InläggRubrik: Sv: En trevlig mage.   En trevlig mage. Icon_minitimefre aug 07, 2009 9:12 am

Tror inte det va...

DENIED
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





En trevlig mage. Empty
InläggRubrik: Sv: En trevlig mage.   En trevlig mage. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
En trevlig mage.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Grodolf - Mage
» Mage apply
» Applikation mage
» Jesqer - Mage
» mage apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: