Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Jesqer - Mage

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Jesqer
Gäst




Jesqer - Mage Empty
InläggRubrik: Jesqer - Mage   Jesqer - Mage Icon_minitimetis aug 11, 2009 7:59 pm

Tjena.

Jesper var namnet, är en 19 årig kille från Skåne som precis tagit studenten. Här är lite info om min char.

Namn: Jesqer

Klass: Gnome Mage

Specc: Arcane ( 56/0/12 ) , kör denna atm för jag tycker den är roligare att spela än Fireball specen. Dock så kan jag specca till den om behovet finns.

Proffs: Enchanting 430 / Tailoring 436

Armory:

Jag har inte det vassaste gearet i stan men det förbättras så smått för varje dag som går.

Erfarenhet:

Vanilla WoW: Spelade inte.

BC: Började spela ungefär samtidigt som BT patchen släpptes, hann få ner allt framtill SWP, dock inte på denna charen.

WOTLK: Lirade Priest i början av WOTLK framtill ungefär en månad efter Ulduar släpptes. Kom fram till Yogg-saron.

Magen har varit min alt förr men har nu lagt priesten på hyllan och börjat köra på denna istället.

Tidigare guilder: Magen har tidigare legat på PvE servern Hellscream, flyttade den till SH för någon vecka sedan. Kan nämnas att på min Priest så har jag lirat i Firman / Ascendence, var även tryout i Daemonicus men då jag sommarjobbade under den tiden så kunde jag inte vara med på så många raids, så därför blev jag inte promotad till member.

Jag applyar till eran guild för ni verkar veta vad ni håller på med och så verkar det även vara en skön stämning i Prevail.

I veckan så kan jag i princip raida alla dagar förutom fredagar och lördagar. Att raida framtill 24:00 ska inte vara några problem.

Mvh Jesper
Till överst på sidan Gå ner
Jesqer




Man Antal inlägg : 1
Age : 34
Registration date : 09-08-11

Jesqer - Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Jesqer - Mage   Jesqer - Mage Icon_minitimetis aug 11, 2009 8:05 pm

Av någon konstig anledning så kom inte armory länken med, testar igen.

Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Jesqer
Till överst på sidan Gå ner
Cybele

Cybele


Man Antal inlägg : 44
Age : 32
Ort : Klippan
Registration date : 08-12-27

Jesqer - Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Jesqer - Mage   Jesqer - Mage Icon_minitimetis aug 11, 2009 11:45 pm

JÄTTEDÅLIG APPLY

Applyen e vårat första intryck av dig
Till överst på sidan Gå ner
http://Existenz.se
Mitsuki




Man Antal inlägg : 18
Age : 32
Registration date : 09-06-06

Jesqer - Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Jesqer - Mage   Jesqer - Mage Icon_minitimeons aug 12, 2009 3:22 pm

asso herregud, what's up med alla dessa kassa applies...

Dagens tips!* dagens tips dagens tips tralalala dagens tips*

Rubriker! - ANvänd dig av dom! skapa rubriker t ex

Om Mig - blablabla

Färg! - Det gör inte bara så att din apply ser lite sötare ut, det blir faktiskt intressantare att läsa den också! Ser jag färg på en apply så får jag faktiskt för mig att läsa den! (har inte läst din apply för att jag tyckte den var ful)

Mitsu 'out'
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Jesqer - Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Jesqer - Mage   Jesqer - Mage Icon_minitimetor aug 20, 2009 7:23 am

fullt på mages atm

[u]declined[/u

gl med guildsökandet
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Jesqer - Mage Empty
InläggRubrik: Sv: Jesqer - Mage   Jesqer - Mage Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Jesqer - Mage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Einox, Mage
» Grodolf - Mage
» Mage apply
» Applikation mage
» En trevlig mage.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: