Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Tokigaleif Boomkin

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Tokigale
Gäst




Tokigaleif Boomkin Empty
InläggRubrik: Tokigaleif Boomkin   Tokigaleif Boomkin Icon_minitimetis jul 07, 2009 1:31 am

Namn: Marcus Nilsson

Klass: Druid (boomkin)

Ålder:17

Profession: Jewelcraftin och Alchemy

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen. Spelar min specc för alltid sett min kusin spelat det innan när jag var death knight och han bara pumpa ut dps och låg på toppen så skapade jag mig själv en druid.

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? Ja, har även full valorous som Resto.

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? Jag har ventrilo (alla versioner) jag har en fungerande mick och om ni tilltalar mig så talar jag

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? ni kan nå mig ingame nästan alltid om så behövs.

Tidigare guilder?Ngamers AkA Norrlands guld , där jag var med dom och hjälpte dom progressa till yogg-saron 10% med min death knight. men slutade spela death knight och spelar nu druid. dk'n är även på en annan server.

Varför lämnade du dina tidigare guilder?lämnade för att jag skulle migga min gubbe till en server där mina kompisar spelade

Varför ansöker du till Prevail? bra raiding guild som ligger på topp.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? som spelare kan jag tillbringa dps (zomg) och som person kan jag tillbringa nåt dåligt skämt som får folk att vakna till om dom blir trötta Very Happy


Vad förväntar du dig av Prevail? det ni förväntar er av mig. att ni visar er bästa sida nästan alltid fast om vi lär känna varann bättre som guild m8's så kan jag förstå att ni lattjar er i vent

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear

Känner du någon i guildet? nej .

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? några timmar varje dag.

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. min karaktär har jag spelat 48 dagar och 32 @ 80

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? inte mycket. dinga 70 när wotlk kom ut.

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till? nej jag hoppas ni tar er tid att läsa min apply och fråga mig gärna saker ! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Tokigaleif Boomkin Empty
InläggRubrik: Sv: Tokigaleif Boomkin   Tokigaleif Boomkin Icon_minitimetis jul 07, 2009 1:35 pm

namn på dkn?
Till överst på sidan Gå ner
Tokigale
Gäst




Tokigaleif Boomkin Empty
InläggRubrik: .   Tokigaleif Boomkin Icon_minitimetis jul 07, 2009 2:34 pm

Namnet på Dk'n var Maerkan när jag var här men nu heter den deker på servern stormreaver.
Till överst på sidan Gå ner
Tokigale
Gäst




Tokigaleif Boomkin Empty
InläggRubrik: Kom med i Mithrid   Tokigaleif Boomkin Icon_minitimetor jul 09, 2009 3:42 am

Jag fick en tryout spot i mithrid nu. men tack iallafall för att ni funderat på applyn
Till överst på sidan Gå ner
Cybele

Cybele


Man Antal inlägg : 44
Age : 32
Ort : Klippan
Registration date : 08-12-27

Tokigaleif Boomkin Empty
InläggRubrik: Sv: Tokigaleif Boomkin   Tokigaleif Boomkin Icon_minitimetor jul 09, 2009 10:43 am

Tur vi ej tog in honom, han hade väll barat leavat så fort någon annan guild visat intresse
Till överst på sidan Gå ner
http://Existenz.se
Sponsored content





Tokigaleif Boomkin Empty
InläggRubrik: Sv: Tokigaleif Boomkin   Tokigaleif Boomkin Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Tokigaleif Boomkin
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans
» Boomkin-zoerigzalt.
» Boomkin Druid. då kör vi en gång till.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: