Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Tokigale
Gäst




Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans Empty
InläggRubrik: Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans   Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans Icon_minitimelör aug 01, 2009 1:45 am

Tja , ska se om ni kan ge mig en andra chans att få förklara lite saker och anledningen vrf jag joina mithrid.

Namn: Marcus Nilsson
Ålder: 16
Klass: Druid
Bor: Malmö
Fritid: Kompisar och wow (:

Profession: Jc = 450 och Alchemy = 450.

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen- Jag spelar nuvarande som speccen Balance (55/0/16) så som jag har speccat så är det för att jag inte riktigt är hitcappad men blir det med speccen. så fort jag får gearet så jag blir hitcappad automatiskt utan onödigt specc/buff ska jag specca om omedelbart.


Är du villig att specca om? Ja eller Nej? Ja.


Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad?
jaaadå


Kontakt information: Vars kan vi nå dig? Inne på wow är mest där inne.

Tidigare guilder?Mithrid, förklarar gärna ingame till en officerare/guild master vrf jag joinade mithrid innan ni hann svara på min förra apply (:


Varför lämnade du dina tidigare guilder? Mithrid lämna jag för att jag helt enkelt inte passa in i deras stil. jag gillar att raida hardcore och det gör dom men dom tar det för lätt. menar iron council hard mode är svår men inte så svår att en guild sitter där 2 timmar innan dom bestämmer sig för att ta det normal mode.


Varför ansöker du till Prevail? för jag vill se om ni kan ge mig en andra chans och jag tror att jag skulle kunna hjälpa er guild med dps och har hört att ni är en bra guild med bra progress och har några härliga spelare som är shyssta iallafall dom jag vet om Smile


Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? som spelare kan jag tillbringa mestadels dps och billiga flasks till guild members. och som person ett humör som alltid är på topp.



Vad förväntar du dig av Prevail? att vi har det roligt när vi raidar fastän guildet kan vara allvarliga och seriösa på när vi ska ta bossar (hard mode).


Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear. vet vi som inte är members på sidan inte kan länka armory så tänker inte försöka ^^ Smile



Känner du någon i guildet? yes , cybele har jag snackat med som har varit shysst mot mig och sen känner jag grodolf då vi spelade i samma guild som hette institution of anguish som disbanda och spela där med han med min dk som inte existerar mer Sad


Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? Så ofta jag kan , om det inte är raid så farmar jag grejer och kommer på sätt att få lite extra guld


/played? Hur länge har du spelat din karaktär. 88 dagar 27 min och 3 sek


Tidigare raid erfarenheter?
Pretbc: Inga
TBC: inga speccielt bara lvla den då. raida aldrig
Wotlk: allt. förutom algalon 10/25. och några hardmodes i ulduar 25.

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till?

Hoppas ni har förståelse och ger mig en andra chans att kunna förklara mig själv för det val jag gjorde.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans Empty
InläggRubrik: Sv: Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans   Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans Icon_minitimelör aug 01, 2009 7:26 am

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Tokigaleif

där har du din armory

men du vet beträffande hardcore att prevail kommer satsa hårt i nästa patch right? vi kommer cleara 25 norm en gång sen försöka hc.
Till överst på sidan Gå ner
Tokigale
Gäst




Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans Empty
InläggRubrik: Sv: Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans   Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans Icon_minitimelör aug 01, 2009 1:38 pm

ja nu vet jag, låter bra (:
Till överst på sidan Gå ner
Mliinz :©

Mliinz :©


Man Antal inlägg : 8
Age : 32
Registration date : 09-05-26

Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans Empty
InläggRubrik: Sv: Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans   Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans Icon_minitimelör aug 01, 2009 1:55 pm

Tjena, Inte för att mitt ord skulle komma så långt som trial. Men jag har några frågor till dig, Varför satsar du bara på SP socket om du är ganska långt ifrån Hit cap och varför speccar du inte på Force of nature som är en ganska stor del av din dps? Surprised
Till överst på sidan Gå ner
Tokigale
Gäst




Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans Empty
InläggRubrik: Sv: Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans   Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans Icon_minitimelör aug 01, 2009 4:19 pm

Tja Miinz , jo ska sätta dit 2 stycken 32 hit (jc gem) dit snart så jag kommer dit snabbare och några 9 sp och 9 hit. bara inte gjort jc daily på nån tid och därför inte köpt receptet och dragons eye för att göra det möjligt och force of nature har jag inte tänkt på eftersom jag inte trott det gör en mycket större skillnad i min dps. men det är fixat nu (:
Till överst på sidan Gå ner
Tokigale
Gäst




Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans Empty
InläggRubrik: liten update   Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans Icon_minitimesön aug 02, 2009 9:08 pm

Liten update : Fått conquerer legs och nästa vecka har jag 58 emblems till en till conquerer del och är hit cappad Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans Empty
InläggRubrik: Sv: Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans   Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans Icon_minitimemån aug 03, 2009 1:23 am

okej, först och främst så har vi inte den mallen du använder dig av, vi vill se alla skriva utan template ---> apply information, antar att du inte läste där.

Vi har även två aktiva boomkins atm, nöjd med det.

Declined , gl med guildsökandet.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans Empty
InläggRubrik: Sv: Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans   Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Tokigaleif Boomkin
» Boomkin Druid. då kör vi en gång till.
» Kandeolól - Druid - Feral/Balance
» Boomkin-zoerigzalt.
» Druid Eppel 18 år

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: