Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Boomkin-zoerigzalt.

Gå ner 
FörfattareMeddelande
zoerigza
Gäst




Boomkin-zoerigzalt. Empty
InläggRubrik: Boomkin-zoerigzalt.   Boomkin-zoerigzalt. Icon_minitimemån jan 12, 2009 11:45 pm

Name:Zoerigzalt

Class: Druid.

Age: 19.

Proffesion: Leatherworking & mining.

Current Specc: Try to give some words about why you like this specc- Gör fin dps, Höga crittar m.m Hyfsad raid boost också.

Are you willing to respecc? yes or no? Ja.

Ventrillo: Do you got ventrilo and mic? Will you use them if asked? Jag har Ventrilo och fungerade Mic, så ja jag använder ventrilo om ni vill det så.

contact information: Where can we reach you? alex_ze_man@hotmail.com

Previous Guilds? institution of anguish

Why did you leave your old guilds? söker en bra svensk guild social och trevlig men hög raid prestanda, jag fann inte mina förra guildar specielt social m.m

Why are you applying to Prevail? Ni verkar vara en bra guild, men många raids i veckan m.m Även ni har bara svenskar vilket underlättar lite när man snackar i ventrilo bl.a

What can you provide to Prevail as a raider and person? Soical , Soft snubbe även en mycket aktiv raider, Hjälper alltid till om det behövs.



What do you except about prevail? en aktiv raiding guild även att man kan finna ny vänner.

Gear: Armory link. We are not intrested in your pvp gear.

Do you know anyone in the guild? inte för tillfället , Hoppas att lära känna många dock!

Game time? How much do you play each week? runt 30-40 timmar.

/played? How long have you played your char. 18 days.

Past experience about raiding? Pretbc and TBC? Pre-tbc körde jag naxxramas , Clearat Black temple och MH Och allt nedanför.

Misc infomation: Anything you want to add that you think we should know about? Jag är en Mogen och seriös raider som alltid är sugen på nya utmaningar!

Tack för er tid ! Mvh Zoerigzalt A.ka Alexander :-)
[b]
Till överst på sidan Gå ner
stroker
Officers
Officers
stroker


Man Antal inlägg : 91
Age : 44
Ort : Stockholm
Registration date : 08-09-27

Boomkin-zoerigzalt. Empty
InläggRubrik: Sv: Boomkin-zoerigzalt.   Boomkin-zoerigzalt. Icon_minitimetis jan 13, 2009 1:12 am

Hej!

tack för din ansökan, tyvärr så skulle du ha väldigt svårt att hänga med
i dps med övriga med din nuvarande gear, inga enchants har du heller..
återkom gärna när du spelat lite mer 10manna/heroics

denied
Till överst på sidan Gå ner
http://www.lineage.se
 
Boomkin-zoerigzalt.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Tokigaleif Boomkin
» Boomkin Druid. då kör vi en gång till.
» Tokigaleif Boomkin Druid. en andra chans

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: