Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Daghelito - Surv. hunter

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Daghelit
Gäst




Daghelito - Surv. hunter Empty
InläggRubrik: Daghelito - Surv. hunter   Daghelito - Surv. hunter Icon_minitimetor jul 09, 2009 6:57 pm

Namn: Mattias Larsson, Ingame: Daghelito

Klass: Hunter - Surv.

Ålder: 17

Profession: Herb 450 / Alch 450

Nuvarande specc: Försök nämna nånting om varför du väljer speccen-: Har varit survival under hela wotlk, för mig har det varit den spec jag trivs med och som jag tycker kan göra en hel del dmg med. Men precis innan jag skrev det här speccade jag om till MMS, bara för att prova om surv. faktiskt var den spec jag kunde göra mest dps med. Så nu får vi se vilken spec jag ska välja.

Är du villig att specca om? Ja eller Nej? Ja

Ventrilo: Har du ventrilo och mick? Kommer du att använda den om du blir tilltalad? Yes, använder alltid vent när jag raidar med en guild.

Kontakt information: Vars kan vi nå dig? på min msn: Emattiaslarsson@hotmail.com eller ingame på Daghelito.

Tidigare guilder? Pojkar med jättearmar.

Varför lämnade du dina tidigare guilder? Dom bestämde sig för att ta ett sommaruppehåll med raidandet så dom flesta stack och joinade nya guilder, så jag tänkte att jag kan göra det samma.

Varför ansöker du till Prevail? Vill ha en guild som har Ulduar på farm och vad jag har sett så har ni det. Att vara delaktig i det är anledningen varför jag söker till er.

Vad kan du tillföra Prevail som spelare och som person? Eftersom jag har raidat med en seriös guild förut så kan jag tillföra en spelare som vet hur man beter sig i raids, som alltid är aktiv när det är tid för raid. (Och någon som inte slackar på trashmobsen lol)


Vad förväntar du dig av Prevail? Att guilden inte hoppar över raids bara för att det inte finns folk den dagen.

Gear: Armory Länk. Vi är inte intresserade av din PvP gear.

Känner du någon i guildet? Nej

Speltid? Hur mycket spelar du per vecka? Nu när det är sommarlov så är det ganska ofta, men när jag har skola att gå till så blir det ju så klart lite mindre.

/played? Hur länge har du spelat din karaktär. 16 days 23h

Tidigare raid erfarenheter? PreTBC och TBC? Bara TBC, raidade där med några av mina andra chars.

Övrig infomation: Är det något du skulle vilja lägga till?
Om ni söker efter en spelare som faktiskt kämpat för gearet och vet hur man spelar så är jag den ni söker efter, eller ni kanske vill ha en spelare som leachat till sig gearet i en naxx 25 raid utan att veta vad han håller på med. Svaret har bara ni.

ps. Kunde inte linka min armorylänk, är väl något spamfilter som gör det =P

Peace out.
Till överst på sidan Gå ner
Carmela
Officers
Officers
Carmela


Man Antal inlägg : 238
Age : 40
Registration date : 08-09-26

Daghelito - Surv. hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Daghelito - Surv. hunter   Daghelito - Surv. hunter Icon_minitimetor jul 09, 2009 7:20 pm

Tyvärr vi är inte intresserad av members som bara vill joina för att vi har Ulduar på Farm Denied
Till överst på sidan Gå ner
 
Daghelito - Surv. hunter
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Keebabben- Hunter - surv
» Bostor Surv. Hunter
» Limone Surv/MM Hunter
» hunter
» Limmp 80 Hunter

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: