Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Bostor Surv. Hunter

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Bostor
Gäst




Bostor Surv. Hunter Empty
InläggRubrik: Bostor Surv. Hunter   Bostor Surv. Hunter Icon_minitimefre aug 28, 2009 7:10 pm

HejHej! Min char heter Bostor och är en NE male hunter, ligger på 4777ap obuffad, 5077 med aspect, conqueror legs,chest,head, t9 shoulder och Valarous hands:S + lite andra gooding epix:) X-bowen från ToC 25 Tallonstrike. där e armory länken

Jag heter Robin och är 15 år, vet att det är 3 år yngre än kraven...Men jag är en mogen spelare inte som alla andra p12 på Shattered Hand. Jag pratar gärna i Vent/Skype.

Jag började spela Horde på shattered hand när tbc kom ut och jag han till 70 innan lich king men hann inte med så mycket raidande. I Wotlk har jag lvlat mina hordes till 80 2 st men sen har jag tröttnat och bytte mot Bostor med min granne. Jag har spelat hunter förut så de e inga problem. Har full naxx exp kanske inte spelar roll men sen har jag kört ulduar med. (lär mej fort av mina misstag)

Jag har en speldator med 9600gt, 3g RAM , intel core 2 CPU. Mitt internet funkar, blir dc Enstaka gånger per dag.

Inte orginal owner men jag är ofta med honom. Han är min kompis och vi känner varrandra sedan lång tillbaka.

Jag kan raida med er 3 gånger i veckan. till kl 23.00
Ja det va allt för mej på denna apply wispa mej gärna ingame. /w bostor. Hörs!
Till överst på sidan Gå ner
Gryn

Gryn


Man Antal inlägg : 50
Age : 43
Ort : Örebro
Registration date : 08-12-26

Bostor Surv. Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Bostor Surv. Hunter   Bostor Surv. Hunter Icon_minitimefre aug 28, 2009 7:37 pm

Haha med den apply kommer du jue långt.

Inte ens ja skriver en så dålig.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Bostor Surv. Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Bostor Surv. Hunter   Bostor Surv. Hunter Icon_minitimefre aug 28, 2009 7:56 pm

Bostor skrev:
där e armory länken

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Bostor

Bostor skrev:
har jag kört ulduar med.
Jag kan raida med er 3 gånger i veckan. till kl 23.00

undrar lite här; hur långt i uld? och från ??-23:00? inte så bra apply men du fick med delar av det viktigaste, tips är att kolla på andras applys innan du gör din egen vilka som fått bra/dålig kritik
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Bostor Surv. Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Bostor Surv. Hunter   Bostor Surv. Hunter Icon_minitimelör aug 29, 2009 8:00 pm

Att raida 3 gånger i veckan som trial är för lite.

Declined

Gl med guildsökandet
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Bostor Surv. Hunter Empty
InläggRubrik: Sv: Bostor Surv. Hunter   Bostor Surv. Hunter Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Bostor Surv. Hunter
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Daghelito - Surv. hunter
» Keebabben- Hunter - surv
» Limone Surv/MM Hunter
» hunter
» Limmp 80 Hunter

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: