Prevail
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Prevail

Welcome To Prevails Forum, Prevail is a Swedish guild on Shattered Hand
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Keebabben- Hunter - surv

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
keebabben




Man Antal inlägg : 1
Age : 31
Registration date : 09-08-09

Keebabben- Hunter - surv Empty
InläggRubrik: Keebabben- Hunter - surv   Keebabben- Hunter - surv Icon_minitimesön aug 09, 2009 4:48 pm

Hej , jag är en hunter som gärna skulle vilja joina eran guild:D

Lite Character info då:
Jag är en level 80 hunter som har spelat sedan TBC, Jag har 4666 Ap, 35.69 % Citt och 7.62% Hit. Jag spelar just nu som Survival för att survival är bättre än MM om man inte har riktigt bra gear. Men kan gärna specca om om det skulle behövas. Har spelat 115 dagar på denna gubben varav 25 dagar i level 80. Jag har 4/5 t8 delar och 2 av dem är 8.5 delar och 2 av dem är T8 delar. Har blandat gear från vendors/naxx25 och uld 10. Jag vet hur jag spelar min hunter, ligger på hög dps i 25 manna:D

Personal info:
Jag heter Emil och jag är 17 år gammal och bor i skåne:D, på fritiden spelar jag mäst data utom på onsdagar för då har jag täning(innebandy). Jag började spela 2005 eller jag började knapt m jag slutade spela efter bara en vecka och så började jag 2007 igen när TBC fanns. Jag ska börja i Gymnasiet nu nästa tisdag och jag ska gå bygglinjen, Slapp linje utan läxor så då blir det ännu mer wow:D

Experiance in wow:
Jag spelade som sagt inte i Vanilla , eller jo jag spelade max en vecka, så jag har inga raid erfaranheter där, om det inte räknas att jag har gjort det i level 80:P
I TBC hade jag en guild och i TBC har jag kört allt utom Sunwell.
I WOTLK har jag klarat naxx10/25, EoE 10/25 , OS 10/25 och självklart VoA, Har gjort hela ulduar 10 utom ignis, yogg och generalen ,men jag kan tacs på alla dem . PS har downat dem med min horde gubbe.Very Happy
Har inte kört uld 25 ännu för jag inte har hittat någon uld 25 raiding guild. Men jag antar att det är samma sak fast med fler spelare och kanske lite fler adds på bossar?
Brukar iaf klolla upp boss fighter innan jag kör dem om jag inte har kört dem innan.

Orginal account:
Ja detta är mitt account som jag köpte 2005. Har aldrig lånat ut det till någon förutom till min bästa vän någon gång. Men skulle aldrig riskera att det skulle blivit hackat.

Dator/internett:
Har inte så jätte bra koll när det gäller dator delar, men har nyligen köpt min dator på baron dator för 16 000 kr så jag tor att den är bra, har inte haft några problem iallafall. jag har internet 24mb tele2. Jag blir aldrig DC p.g.a av internett så det krånglar inte.

Speltid:
Jag kan spela varje dag förutom onsdagar för då hag jar innebandy träning. Men jag kan spela från jag slutar skolan till klockan 12 . kan spela länge vid behov.

Närvaro:
jag är som sagt väldigt ofta inne och jag är mkt aktiv när det gäller raid.
Till överst på sidan Gå ner
Deamoneyes

Deamoneyes


Man Antal inlägg : 236
Age : 36
Registration date : 08-09-26

Keebabben- Hunter - surv Empty
InläggRubrik: Sv: Keebabben- Hunter - surv   Keebabben- Hunter - surv Icon_minitimesön aug 09, 2009 7:32 pm

Till överst på sidan Gå ner
Dolorosa




Man Antal inlägg : 8
Age : 50
Registration date : 09-04-27

Keebabben- Hunter - surv Empty
InläggRubrik: Sv: Keebabben- Hunter - surv   Keebabben- Hunter - surv Icon_minitimemån aug 10, 2009 3:36 pm

inte imponerad

saknas enchants på en del gear.
pvp enchant på shoulder?
är easymode att fixa son of hodir rep.
varför haste enchant på back?
massa ap gems när det finns agility gems som är bättre specielt med survival spec.
sedan budget enchant på vapen och byxor.
Till överst på sidan Gå ner
Sir Von Vichi

Sir Von Vichi


Man Antal inlägg : 59
Age : 33
Registration date : 08-10-09

Keebabben- Hunter - surv Empty
InläggRubrik: Sv: Keebabben- Hunter - surv   Keebabben- Hunter - surv Icon_minitimeons aug 12, 2009 4:45 am

Mannen... Räcker väll att jag nämner en sak, COPY PASTA ALDRIG APPLYER , dessutom har du inte ens fått svar från kbt, så applyer du hit samtidigt?, wtf

Declined

Lycka till
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Keebabben- Hunter - surv Empty
InläggRubrik: Sv: Keebabben- Hunter - surv   Keebabben- Hunter - surv Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Keebabben- Hunter - surv
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Limone Surv/MM Hunter
» Daghelito - Surv. hunter
» Bostor Surv. Hunter
» hunter
» Limmp 80 Hunter

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Prevail :: Applications :: Answered Applications-
Hoppa till: